WEDI TRADE NV
Import/Export/Groothandel
 
Navigatiekoppelingen overslaan Navigatiekoppelingen overslaan
  Navigatiekoppelingen overslaan
Navigatiekoppelingen overslaan Navigatiekoppelingen overslaan
Navigatiekoppelingen overslaan
  prospect


Bestelling plaatsen

 Kies het artikel, dit kan zowel op de detailpagina als in de artikellijst.

 klik op het icoon “in mandje” , kies het gewenste aantal (Op te geven in veelvoud van de bestel-eenheden) en klik enter

Het artikel wordt nu toegevoegd aan uw bestelling. De prijs wordt automatisch aangepast aan de bestelde hoeveelheid volgens de (getoonde) staffeltabel, indien van toepassing.

 Herhaal deze stappen tot uw bestelling compleet is. U kan ook via een xls,csv, of txt bestand bulk import van meerdere lijnen realiseren, indien u ons artikelnummer en/of ean nummer gebruikt, gevolgd door het aantal te bestellen eenheden (Op te geven in veelvoud van de bestel-eenheden).

Gebruik hiervoor de button  “Upload order”   en volg de instructies op het scherm.

 Klik op "Mandje " om uw bestelling af te ronden (zie rechtsboven pagina).

 

In het “mandje”kunt U nog probleemloos aantallen wijzigen door op het artikelnummer te klikken.

U kunt eveneens nog artikels uit de bestelling verwijderen door op het icoontje “uit mand” te klikken.

 

Met de return-button keert u op uw stappen terug en kan u nog artikelen aan het “mandje” toevoegen.

 

Bestelling afronden

Met de “checkout” button gaat U naar het afsluitscherm waar U nog enkele opties kan invullen.

 

U heeft een tekstvak waarin U opmerkingen, of uw bestelreferentie kan opgeven.

Eveneens kan U een ander leveringsadres opgeven, als de goederen niet op het facturatieadres

geleverd dienen te worden.

 

Met de “bevestig de bestelling” button krijgt u een overzicht van de bestelbon, waarbij deze als

orderbevestiging naar het opgegeven e-mail adres wordt verzonden.

 

Bestelling wijzigen

Controleer a.u.b. altijd uw bestelling en uw gegevens voordat u de bestelling afrondt.

Door onze logistieke systemen wordt een order vrij snel verwerkt.

Wilt u uw bestelling wijzigen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Indien uw order al is verwerkt, en de zendnota gemaakt, zijn wijzigingen niet meer mogelijk.

Vaak zijn de goederen dan al in handen van onze transporteur.

 

Bestelling annuleren

Als u een bestelling wilt annuleren, is dat mogelijk als de order nog niet is verwerkt.

Wilt u uw bestelling annuleren neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Als uw bestelling al is verwerkt en verzonden kunt u een retour aanvragen.

U kunt uw zending dan weer aan ons retour sturen (de verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening).

 

Ruilen, retourneren

Wij doen er alles aan om uw internetbestelling naar tevredenheid uit te voeren.

Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop.

Dit is de zogenaamde “cool down periode”

Deze periode gaat in op de dag dat de zending door u of namens u in ontvangst is genomen.

Neem voordat u artikelen terugstuurt a.u.b. altijd eerst contact met ons op.

 

Wat te doen in de volgende situaties?

U heeft onbedoeld een verkeerd artikel besteld.

U kunt een retour aanvragen. Neem voor informatie hierover contact met ons op.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen.

Controleer na ontvangst van uw bestelling altijd of deze correct is.

Mocht er een artikel verkeerd geleverd zijn neem dan contact ons op.

Wij zullen onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.